sâmbătă, 5 mai 2012

5 MAI


Sentimentele si emotiile produc cruzime
      Putem vedea ca nici o emotie si nici un sentiment nu isi au locul atunci cand exista iubire. Sentimentalismele si emotiile sunt doar reactii la ceea ce ne place sau ne displace. Imi place de tine si sunt foarte entuziasmat. Imi place acest loc, o, este minunat, si toate celelalte, ceea ce implica faptul ca altceva nu-mi place, si asa mai departe. Astfel, sentimentul si emotia produc cruzimea. Ati remarcat vreodata asta? Identificarea cu acea carpa numita drapel national este un factor emotional si sentimental pentru care sunteti dispusi sa-i omorati pe altii, si care se numeste dragoste de tara, iubirea aproapelui...? Putem vedea ca in cazul in care sentimentele si emotiile ne coplesesc, iubirea nu exista. Sunt doar emotii si sentimente care produc cruzime, placere si neplacere. Si se poate vedea, deasemenea, ca atunci cand exista gelozie, nu este iubire, in mod evident. Sunt invidios ca aveti o pozitie mai buna, locuri de munca mai bune, case mai bune, sunteti mai frumos, mai inteligent, si eu sunt gelos pe voi. Eu nu spun, de fapt, ca sunt gelos, dar voi concura cu voi, este o forma de gelozie, de invidie. Deci, invidia si gelozia nu sunt iubire, inlaturati-le; eu nu va spun sa le inlaturati si in acelasi timp sa continuati sa fiti invidiosi – inlaturati-le precum ploaia spala praful adunat de mai multe zile pe o frunza; doar indepartati-le.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu